هزینه چاپ کاتالوگ صنعتی
نوشته شده توسط : b.gholami

طراحی بروشور صنعتی اینجا کلیک کنید. طراحی کاتالوگ صنعتی به مشتریان این امکان را می دهد که محصولات شما را در منازل، ادارات یا مکان های دیگر ثبت کنند. آنها می توانند تصاویر، مشخصات و قیمت ها را ببینند. همچنین ثابت شده است که مصرف کنندگان به تبلیغات چاپی بیشتر از تبلیغات دیجیتال اعتماد دارند. در اینجا به نکاتی می پردازیم که اهمیت کاتالوگ صنعتی را برای شما روشن می کند.

طرح

کاربران باید بتوانند به راحتی کاتالوگ شما را مرور کنند، حتی اگر برای برند شما جدید باشند. محصولات مشابه یا محصولات مرتبط باید با هم گروه بندی شوند. شما باید برنامه‌ای تهیه کنید که چگونه همه محصولات در یک کاتالوگ قرار می‌گیرند، سپس آن را به بخش‌های مختلف تقسیم کنید. توجه داشته باشید که در هنگام طراحی و چاپ، هزینه چاپ کاتالوگ صنعتی را در نظر داشته باشید.

ارائه تجاری

اگرچه احتمالاً قصد دارید کاتالوگ را به مشتریان عادی ارائه دهید، ممکن است لازم باشد آن را به مشتریان علاقه مند نیز ارائه دهید. به همین دلیل مهم است که بخش درباره ما را در ابتدای کاتالوگ خود قرار دهید. این ممکن است شامل توضیح مختصری برای معرفی کسب و کار شما، ثبت آدرس محل کسب و کار اصلی یا شعب دیگر و فهرست کردن محصولات صنعتی شما در کاتالوگ صنعتی شما باشد.

ثبت اطلاعات اولیه محصول

اگر محصولات زیادی مانند بسیاری از برندهای صنعتی یا تولیدی دارید، ممکن است در هنگام طراحی کاتالوگ صنعتی خود به دنبال راهی باشید که همه آنها را در یک کاتالوگ تمیز و مختصر گرد هم آورید. این مهم است که بدانید مشتریان شما چه اطلاعاتی را می خواهند و به اصول اولیه پایبند باشید. به عنوان مثال، در کاتالوگ، به جای پاراگراف، می توانید لیست کوتاهی از توضیحات محصول را درج کنید. این به مشتریان اجازه می دهد تا به سرعت ببینند کدام اطلاعات مهم تر است.

همچنین می توانید محصولات خود را با هم در کاتالوگ صنعتی گروه بندی کنید و یک نمودار اندازه محصول ایجاد کنید و شماره مدل آنها را لیست کنید. این یک ایده عالی و راهی آسان برای مشتریان خواهد بود تا بدانند هنگام سفارش به دنبال چه مدلی باشند.

از تصاویر مناسب استفاده کنید

در دام این فکر نیفتید که طراحی کاتالوگ صنعتی خسته کننده به نظر می رسد. لازم است با گرافیک بر ویژگی های مهم محصولات خود تأکید کنید. تصویری ایجاد کنید که روش های مختلف استفاده از محصولات شما را نشان دهد. به خاطر داشته باشید که ضمن در نظر گرفتن هزینه چاپ کاتالوگ صنعتی خود، باید حداکثر کیفیت و وضوح تصویر را با چاپ مناسب ایجاد کنید.





:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: